Strategy Director: Vladimír Lefík
Copywriter: Ladislav Macko, Martin Keder
Art Director: Richard Sokol
Account: Denis Kostelanský, Michal Kopriva
Produkčná spoločnosť: - ToxPro

Takmer neznámej značke Towercom, ktorá ponúka terestriálne vysielanie zadarmo pre všetkých na Slovensku, sme vytvorili subbrand Grátis Telka. Vďaka tomu sme mohli hlavnú výhodu tejto služby hacknúť aj do sponzorského odkazu, ktorý inak prezentáciu výhod služby zakazuje. Launchli sme ju kampaňou Koniec platenia za televíziu - sériou sponzorských odkazov, ktoré boli inšpirované tromi stereotypnými filmovými koncami. Grotesku, detektívku a western sme žánrovo odcitovali do posledného detailu. Ukázali sme, že aj sponzoráky dokážu niesť filmársky craft, challengovať mediálne obmedzenia a získať si 33 % znalosť už po prvej kampani.